petek

Pečena orada, pečen krompir z zelenjavo in solata

Petek je:
  • juha
  • pečena orada
  • pečen krompir z zelenjavo
  • zelena solata
JUHA
Skuhala sem kurjo jušno osnovo, zasipala pa sem z jajčko. Tokrat sem razžvrkljani jajci dodala še moko, dobro premešala in to vsipala v vrelo juho. Pustila sem kakšnih pet minut, da je vrelo (zaradi moke).
PEČENA ORADA & PEČEN KROMPIR
Pečeno orado sem naredila tako kot ponavadi. Res je bila okusna. No, kot ponavadi... Krompir z zelenjavo sem zraven na istem pladnji pekla. Torej, na pladenj oz. pekač sem dala dve oradi, krompir, korenček, čebulo in začinila (sol, poper, rožmarin) ter prelila z olivnim oljem in vinom. Dala sem pečt. Zadnjih 20 min sem dodala še narezano bučko. Na koncu sem okrasila z rezinami limone.

SOLATA
Porabila sem zeleno solato, ki sem ji dodala koruzo. Jaz pa sem zraven jedla še vloženo rdečo peso.

Ni komentarjev:

Objavite komentar