sobota

Pečene prsi s karamelizirano čebulo, njoki in kislo zelje

Sladko-kislo kosilo:
  • juha
  • pečene prsi s karamelizirano čebulo
  • njoki
  • kisla solata
JUHA
Kot ponavadi kar jušna kocka, pa malo korenčka, pa nekaj zlatih kroglic.

PIŠČANČJE PRSI S KARAMELIZIRANO ČEBULO
Eno polovico prsi sem prerezala na pol, da sem dobila dva zrezka, ki sem ju samo poprala. V ponvi sem raztopila nekaj masla pa nekaj olivnega olja sem dolila. Na tem sem na hitro popekla zrezka, pa ni treba čisto do konca. Potem pa sem meso vzela ven in dodala spet košček masla, narezano čebulo in žličko rjavega sladkorja. Premešala in ko se je malo popekla, zalila z jušno osnovo. Potem sem začinila še z rožmarinom in še dodala malo sladkorja. Čez en čas sem vrnila zrezka nazaj v omako, pokapljala z malo limoninega soka in servirala, ko je bilo gotovo.

NJOKI
Samo skuhala sem jih, nič posebnega.

KISLA SOLATA
Naredla sem eno tako zelenjavno mešanico: čebula, koruza, rjavi fižol, črna redkev, kisla kumara. Začinila pa sem s soljo, poprom, bučnim in olivnim oljem ter jabolčnim in balzamičnim kisom. Aja, pa še par kapljic vode. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar