torek

Pasulj in polenta

Ejnfoh ko:
  • pasulj
  • polenta & beli kruh
PASULJ
Za tak zimsko-deževni dan pa res mora biti nekaj na žlico. Pa še enostavno ga je pripraviti. Popraženi čebuli sem dodala na kocke narezan en korenček, eno korenino peteršilja, gomolj zelene (malo), pol rdeče paprike, en paradižnik. Ko se je popražilo, sem zalila z vodo, poprala in pustila, da je začelo vreti. Takoj sem dodala še govejo jušno kocko in mleto rdečo papriko ter eno kranjsko klobaso. To sem potem pustila, da je počasi vrelo skoraj 45 min. Vmes sem občasno premešala in po potrebi dolila vodo. Pred koncem sem klobaso vzela ven in zelenjavo pretlačila, dodala malo vode, kečapa, rjavi fižol s pločevinke in vrnila klobaso nazaj. In bilo je gotovo :) 
Na koncu je bilo vse s kruhom pomazano, tako je bilo dobro :)

POLENTA
Skuhala sem malo polente po osnovnem receptu (slana voda z maslom in polenta). Zraven pa sva jedla še kruh. Za mene mora biti poleg take jedi še kruh, da lahko na koncu krožnik pomažem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar