nedelja

Goveja juha, kuhana govedina, ohrovt s krompirjem in rdeča pesa

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • kuhana govedina
  • ohrovt s krompirjem
  • rdeča pesa
GOVEJA JUHA
Kupila sem en kos goveje plečke, ki sem jo dala kuhat. Zraven sem seveda dala vso jušno zelenjavo (korenček, gomolj zelene, peteršiljeva korenina, peteršilj, čebula, por) in začimbe (sol, poper, vegeta, majaron). Kuhala sem, nato pa precedila in zasipala z rezanci. Mmmm, je bila dobra.

KUHANA GOVEDINA
V glavnem je že vse napisano zgoraj. Skuhala sem jo in potem narezala na rezine ter dala na krožnik :) Sicer zraven paše tudi hren, ampak sem ga pozabila kupiti. Pa kdaj drugič.

OHROVT S KROMPIRJEM
Delala sem po tem receptu, čeprav sem ga za malenkost priredila na koncu. Uporabila sem eno manjšo glavo ohrovta in štiri krompirje. Sem se bala, da bo preveč samo za dva, pa sva vse zmazala:) 
Ohrovt sem najprej umila, prerezala na pol in odstranila kocen, nato pa narezala na večje kocke. V velikem loncu sem zavrela vodo in v vrelo dala ohrovt. Ko je ponovno zavrelo, sem odcedila. V taisti lonec sem spet dal ohrovt, pa na majhne kocke narezan krompir; zalila sem z dobrima 2 deci vodi in dodala zelenjavno jušno kocko. Počasi se je kuhalo, po potrebi sem premešala in vmes dolila malo vode, ker je že skoraj čisto izhlapela. Kuhano maso sem nato pretlačla s tlačilko za pire krompir. 
Nisem glih naredla prežganja oz. nisem uporabila moke. Na olju sem popražila na drobno narezano čebulo, dodala sesekljan česen in na kocke narezano prekajeno slanino. Popraženo sem potem vsipala v mešanico ohrovta in krompirja in premešala. To pa je tudi vse. Zelo okusna jed in malo drugačna priloga.

SOLATA
Za solato sem nama kar rdečo peso kupila in servirala zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar