nedelja

Puranji žur, krompirjevi njoki in solata

Nedeljsko kalorično kosilo:
  • juha
  • puranji žur
  • krompirjevi njoki
  • solata
JUHA
Ponovno sem uporabila jušno kocko, tokrat govejo. Zraven sem dodala nariban korenček in na koncu zasipala z rezanci.

PURANJI ŽUR
To je varianta recepta za piščančji žur, ki sem ga že enkrat pripravila. Vzela sem torej puranje zrezke (prsi) in jih popekla na obeh straneh. V keramično posodo sem nalila malo olja in potem dala not oba zrezka. Okoli sem nadevala rahlo pokuhani brstični ohrovt in začinila z rožmarinom in poprom. Čez vse to sem nadevala rezine pršuta in nekaj naribanega sira in nekaj rezin sira (Gauda). In še na koncu sem čez vse to prelila sladko smetano. Dala sem v ogreto pečico in pekla 35 min pri najprej 200 stopinjah kasneje pa 180 stopinjah.
Bilo je odlično, edina napaka je bila, da sem brstični ohrovt prej malo pokuhala. Na koncu je bil malo preveč razkuhan, tako da bi lahko brez problema dala surovega not.

KROMPIRJEVI NJOKI
Kupljeni in skuhani v slani vodi. Zelo pašejo k tej jedi.

SOLATA
Zelena solata z nekaj rezinami paprike.

Ni komentarjev:

Objavite komentar