sreda

Postrv, krompir z blitvo, popečen koromač in rdeča pesa

Obilno kosilo:
  • gobova juha
  • postrv (šarenka)
  • krompir z blitvo
  • prepečen koromač
  • rdeča pesa
GOBOVA JUHA
Uporabila sem kar juho z vrečke, kar pomeni da sem v hladno vodo vsipala mešanico z vrečke in skuhala. Zraven sem dala še košček koruznega kruha.

POSTRV
Danes sem kupila postrv (šarenko), ker so pač te ribe že očiščene in nisem imela časa čistit rib. Te pa sem probala. Sem jih solila, začinila in prelila z olivnim oljem. Pekla sem ju skoraj eno uro na 190 stopinjah. 

KROMPIR Z BLITVO
V slano vodo sem dala kuhat krompir, vode je bilo dosti več, da je ostal prostor še za blitvo. Le-to sem očistila in narezala na debelejše rezine. Ko je krompir vrel že dobrih 15 min, sem dodala blitvo, da je skupaj vrelo še 10 min. Ko je bilo kuhano, sem odcedila in dodala žličko masla ter dobro premešala. 

PREPEČEN KOROMAČ
En koromač sem očistila in zelene štrclje vrezala stran (in jih prihranila). Koromač sem prerezala na polovico in ga dala v vrelo slano vodo. Kuhala sem deset minut, nato pa sem dala koromač na pekač obložen s peki papirjem. Zelen štrclje sem narezala na majhne kocke in podevala po koromaču ter potrosila z mešanico drobtin in parmezana. Pekla sem 15 min pri 190 stopinjah, pečica je bila na žar funkcijo narejena (zadnjih pet minut).

RDEČA PESA
Pač nisem imela druge solate:)

Morala sem še to sliko dodat; želja fotografa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar