četrtek

Juha, tortilja, riž in solata

Valentinovo kosilo:
  • goveja juha
  • tortilja po mehiško
  • riž
  • solata
JUHA
Imela sem še en košček govedine, ki sem ga skuhala in tako dobila dobro juho. Seveda sem dodala še vso jušno zelenjavo in potrebne začimbe. Govedino sem na koncu narezala na manjše kose; zasipala pa sem z rezanci.

TORTILJA PO MEHIŠKO
Dobila sem domače mleto meso (vsaj svinjski del je bil domači:) in sem seveda na KulSlo šla brskat, kaj bi lahko iz tega naredila. In sem naletela na to dobro jed. Pa sem se odločila, da poskusim; pa še ravno 4 tortilje sem imela že odprte in je že bil čas, da sem jih porabila. Seveda nisem sledila čisto receptu, sem pač par stvari pozabila dodati ali pa česa nisem imela. Pa je kljub temu bilo zelo slastno, še zdaj se mi sline cedijo. :)
V ponvi sem najprej pogrela že popraženo čebulo in dodala meso. Solila sem in poprala ter pražila. Praženemu meso sem dodala začimbe (origano, bazilika in suh čili) in zelenjavo (rdečo in rumeno papriko, grah, koruzo in rdeči fižol). Nato pa sem dodala še nekaj na kose narezanih pelatov. Ko se je malo popražilo, sem po potrebi še dodatno začinila in odstavila z ognja. 
Tortilje sem malo segrela v mikrovalovki, ker če so trde se rade lomijo. Zmešala sem dve žlici kisle smetane in žličko gorčice in začela. Tortiljo sem najprej namazala s smetano, na polovico dala nekaj nadeva in preko naribala sir. Nato sem jo prepognila in dala na pekač obložen s peki papirjem. To sem ponovila še trikrat. Zatem sem po vrhu vsako tortiljo še enkrat namazala s smetanovim namazom, potrosila preko preostali nadev in naribala še nekaj sira. 
Pečico sem segrela na 180 stopinj in v njej pekla pripravljene tortilje 15 min. Jah, potem pa sem jih še samo servirala in pojedina se je začela :)

RIŽ
Skuhala sem ga malo, ker so že tortilje bile obilne. Ampak je pa pasal zraven :)

SOLATA
Na malo debelejše rezine sem naribala kumaro. Polovico avokada sem z žličko izdolbla in takoj pokapljala z limoninim sokom. Baje da avokado potem ne postanje rjavi. Izvedenci že vejo :) Nato sem dodala še sol, poper, olivno olje in malo balzamičnega kisa. Premešala in ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar