sreda

Bele koline, polnjeni lignji, maslen krompir in solata

Dvojno kosilo za postni dan:
  • juha
  • bele koline (zanj)
  • polnjeni lignji (zanjo)
  • maslen krompir s peteršiljem
  • solata
JUHA
Juha ni ravno postna, saj je skuhana s sv. mesa oz. kar mi je ostalo od včeraj. Pa mislim, da to glih ne bo problem:) Danes sem jo samo segrela in zasipala z ribano kašo.

BELE KOLINE
Mojemu sem kar koline spekla. Spet sem jih fajn našpikala z iglo in pekla 45 min na 200 stopinj, ampak so mi kljub temu počle. Pa se ne sekiram, glavno da je vse pojedel :)

POLNJENI LIGNJI
Sebi pa sem naredila lignje. Zamrznjene lignje sem odtalila in jih še dodatno očistila. Lovke sem narezala na drobne kocke, prav tako nekaj pora. Na olivnem olju sem popražila por, lovke in dodala nasekljan peteršilj. Tej mešanici sem dodala še olivno olje, malo drobtin in malo limoninega soka. Lignje sem s tem napolnila, ker mase ni bilo veliko je v vsakem samo nekaj bilo. Dala sem v stekleno posodo za pečico in še dodatno prelila z olivnim oljem. Pekla sem 20 min na 200 stopinjah (to sem našla nekje na netu). So mi bili dobri, pa omaka je taka fajn nastala; mogoče pa so bili malo preveč žvečljivi. Ampak ne smrdi pa preveč po lignjih. Če se bom kdaj spomnila, jih še pripravim na tak način :)

KROMPIR
Krompir sem skuhala v slani vodi, nato pa zmešala s peteršiljem in maslom. Dobra priloga.

SOLATA
V bistvu nisem nič posebnega naredila; samo rdečo peso in koruzo sva pojedla, da nimam več ostankov v hladilniku :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar