nedelja

Pečena bedra, ocvrta bučka in kuhana koruza

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha z rezanci
  • pečena bedra
  • ocvrta bučka
  • kuhana koruza
  • endivija v solati
PEČENA BEDRA
Dve piščančji bedri sem solila in namazala s sezamovim oljem ter dala pečt za slabo urco. In to je bilo to. Najbolj preprosto, pa tako okusno. Še posebej to olje doda en tak zanimiv okus mesu in ga zelo rada uporabljam.

OCVRTA BUČKA
Bučko sem obelila in ji odstranila koščice ter jo narezala na kolobarje. S sinom sva jo solila in spanirala v moki, jajcu in drobtinah. On je povaljal v moki, jaz pa sem naredila še vse ostalo. Nato sem jih spohala v vročem olju.
Mali je potem govoril, da so to koketi in jih je s takim veseljem jedel, da sva mu morala še midva odstopiti nekaj kolobarjev. Po mojem mu je bilo toliko bolj všeč, ker mi je on pomagal pri pripravi.

KUHANA KORUZA
Dva storža sem zadnjič kupila v trgovini. Danes pa sem ju samo malo pokuhala v slani vodi. Odlično.

DIVA
Soseda nam je dala nekaj dive, ki sem jo natrebla in dobro umila. Zraven sem skuhala tudi krompir, ker k tej solati zelo paše. Skuhala pa sem ga malo več, da sem ga ponudla mojim krompiroljubcem še kot prilogo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar