ponedeljek

Pečene bedre, bučkini polpeti, pečen krompir in kumarična omaka

Danes:
  • juha z rezanci
  • pečene bedrce
  • bučkini polpeti
  • pečen krompir
  • kumarična omaka (pripravila tašča za vse)
PEČENE BEDRE
Dve bedri (piščančji) sem prerezala na pol in prelila z marinado (sezamovo olje, sojina omaka, ostrigina omaka, sol, strt česen in med). Potem pa sem jih spekla v pečici. Odlične so bile.

BUČKINI POLPETI
Nameravala sem narediti blitvine polpete iz včerajšnjih ostankov, a me je ena anonimna oseba posvarila, da naj tega raje ne počnem, ker ob pogrevanju blitva pridobi nekatere nevarne snovi. No, moj dragi se zahvaljuje tej osebi, ker ga je rešila pred temi ostanki. ;)
Pol bučke sem obelila, naribala in solila, da je spustila vodo. Pripravila sem maso (jajca, moka, drobtine, strt česen in sol) ter vanjo dala ožete bučke. Maso sem devala v vročo ponev, da sem v olivnem olju spekla polpete. Res so bili okusni. Zraven pa kumarična omaka. Njami.

PEČEN KROMPIR
Za moja dva krompiroljubca pa sem še malo krompirja spekla, ko sem že imela prižgano pečico. Ampak na posebej pladnju. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar