petek

Perutničke v paradižnikovi omaki, polenta in pečena bučka

Spet slastno kosilo:
  • juha
  • piščančje perutničke v paradižnikovi omaki
  • polenta
  • pečene bučke
  • zelena solata
PERUTNIČKE V PARADAJZOVI OMAKI
Perutničke sem nasolila in naoljila s sezamovim oljem. V vroči ponvi sem jih popekala in vmes obračala, dokler niso bile popolnoma pečene.
Vzela sem jih ven, nato pa v ponev vsipala nasekljano šalotko. Malo sem popražla, zatem pa dodala še en narezan paradižnik in solila. Ko je postal mehak, sem dolila še malo omake, ki mi je ostala od včerajšnjega kosila. V toplo omako sem spet dala perutničke in jih malo povaljala po omaki. 
Bile so odlične, saj so bile perutničke pečene, paradižnik pa je dodal še piko na i.

POLENTA
Zdaj je že en cajt nismo jedli, pa včasih nam zapaše za jest. Pa še za malčka je dobra. Skuhala sem jo po navodilu in je bila res dobra. Pa še omaka je bila zraven, tak da je lažje zdrsnila po grlu dol. ;)

PEČENE BUČKE
Kos domače zelene bučke in kos hokaido buče (kupljene) sem narezala na kocke in dala na keramični pekač. Začinila sem s soljo, rožmarinom in olivnim oljem ter spekla v pečici.
Bilo je tak dobro, da se je moj pritožil, zakaj je dobil tako malo hokaido buče. Sem mu obljubila, da jutri naredim še enkrat na enak način. 

ZELENA SOLATA
Solato pa sem na tržnici kupila; mi svoje zelene nimamo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar