petek

Kuhana govedina, riž in kremna blitva

Danes:
  • goveja juha
  • kuhana govedina
  • riž
  • kremna blitva
KUHANA GOVEDINA
Kupila sem kos govedine in ga dala kuhat za juho. Dodala sem potrebno jušno zelenjavo in začimbe ter pustila počasi vreti dve uri. Govedina je bila super kuhana. 

RIŽ
Za prilogo sem skuhala riž. Imela sem še nekaj včerajšnje piščančje juhe, ki sem jo porabila za riž. Zaradi tega je bil seveda okusnejši.

KREMNA BLITVA
Blitva mi tak lepo raste, da je videti, kot da bi jo kdo narisal. Nekaj listov sem porezala in dobro umila. Narezano na večje kose sem jo pokuhala v slani vodi. Nato sem jo narezala bolj na drobno.
V loncu sem raztopljenemu maslu dodala moko in mleko ter mešala. Naredile so se mi grudice, zato sem bešamel precedila, ker nisem hotela teh grudic potem jesti.
V bešamel sem vsipala narezano blitvo in začinila s soljo in muškatnim oreščkom. Malo sem še pokuhala ter na koncu dodala še žličko kisle smetane.

Ni komentarjev:

Objavite komentar