torek

Zrezek v čebulni omaki, pire krompir in kuhan brokoli

Tokrat:
  • zelenjavna juha (naprosila pri tašči)
  • piščančji zrezek v čebulni omaki
  • pire krompir
  • kuhan brokoli
  • paradižnikova solata
ZREZEK V ČEBULNI OMAKI
Polovičko piščančjih prsi sem narezala na zrezke, jih solila in popekla v ponvi. Potem sem jih vzela ven in v ponev dala narezano čebulo. Malo sem popražila in solila. Dodala sem meso, zalila z vodo in še nekaj minut dušila. Preprosto in okusno.

PIRE KROMPIR
Skuhala sem ga iz novega krompirja; kupljenega, ker svojega nimam več. Naredla sem ga kot običajno, pa je dober bil.

KUHAN BROKOLI
Domač brokoli sem si dala v skrinjo, zdaj pa sem en paketek ponucala. Skuhala pa sem ga na sopari. Nič ni boljšega, kot jesti domačo zelenjavo. 

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Tudi paradajz je z domačega vrta, lepo se zori in zelo je okusen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar