sobota

Pečen pišek in rižota z bučko

Tokrat:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • pečen pišek (ostanki od včeraj)
  • rižota z bučkami
  • zelena solata
RIŽOTA Z BUČKAMI
Skuhala sem jušno osnovo, ki sem jo uporabila tudi za pripravo rižote iz pečice. Ostalo juho pa smo pojedli.
Kot prvo pa sem v ponvi najprej popražila nasekljano čebulo, potem pa še na kocke narezano bučko. Vse skupaj sem solila in potrosila s sesekljanim peteršiljem. Popraženo zelenjavo sem vsipala na pekač, dodala riž (za rižote) in jušno osnovo ter dala v pečico. Pekla sem pol ure, vmes pa sem še dolila malo juhe.
Zraven pa smo jedli še pečenega piščanca od včeraj. Meso sem dala v toplo pečico, da se je segrelo in je bilo ravno tako okusno kot včeraj.
Pripravila pa sem še zeleno solato. Domačo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar