sreda

Gratinirane testenine in kumarica z jogurtom

Tokrat:
  • juha z rezanci
  • gratinirane testenine
  • kumarica z jogurtom
GRATINIRANE TESTENINE

Skuhala sem makarone in široke rezance (obojega sem imela nekaj ostankov, samo po sebi ne dovolj, skupaj pa ravno prav) in jih odcedila.
V ponvi sem najprej popražila čebulo, čez čas sem dodala narezano šunko. Pečeno sem presipala v keramični pekač. V ponvi sem še na hitro popekla na pol narezane češnjeve paradižnike (itak, da domače) in jih tudi presipala v pekač. Dodala sem še kuhane testenine in dobro premešala.
Po vrhu sem naribala sir in dala pečt za približno deset minut, toliko da se je sir raztopil. Odlično je bilo.


KUMARICA Z JOGURTOM
Kumarico sem nabelila, naribala in solila, da je spustila vodo. Potem sem jo zmešala z jogurom, strtim česnom in olivnim oljem. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar