sobota

Svinjski file v omaki, ajdova kaša s korenčkom in pečena buča

Sobotno kosilo:
  • paradižnikova juha z rezanci
  • sv. file v gorčično smetanovi omaki
  • ajdova kaša s korenčkom
  • pečena hokaido buča
  • zelena solata
FILE V OMAKI
Pol fileja sem narezala na medaljone in jih solila ter naoljila. V vroči ponvi sem jih popekla z obeh strani. Potem sem zalila s sladko smetano in dodala približno žličko gorčice in malo sojine omake. Malo še se je pokuhalo, da se je omaka zgostila, nato pa sem servirala. Božansko.

AJDOVA KAŠA S KORENČKOM
Korenček sem narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi ter kasneje odcedila. Ajdovo kašo sem skuhala v slani vodi, dodala sem še lovorjev list.
V ponvi sem popražila nasekljano šalotko, dodala sem korenček in kašo ter na hitro še malo popražila. Odlična je bila. Moj je sicer vihal nos in trdil, da bi si s krompirjem namesto kaše to kosilo zaslužilo čisto desetko. Zdaj pa mi je osmičko dal. ;)
Je pa zato moj sin z veseljem jedel kašo, da še je atiju pojedel pol porcije. Vsaj nekdo uživa tudi brez krompirja. No, pa meni je tudi bila kaša zelo okusna.

PEČENA BUČA
Še drugo polovico sem obelila in narezala na kocke. Dala sem na keramični pekač in začinila (sol, rožmarin in olivno olje). Spekla sem jo v pečici. Mnjami.

ZELENA SOLATA
Dobra je bila, res dobra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar