sreda

Tortilje in solata

Na hitro:
  • juha z vrečke
  • tortilje po mehiško
  • zelena solata
TORTILJE PO MEHIŠKO
Spet sem se lotla tortilj, ker jih pač obožujemo. Imela sem še tortilje, pa nekaj mletega mesa v skrinji, tak da je odločitev zlahka padla.
Kot prvo sem naredla omako. Popražila sem nasekljano čebulo, dodala na kocke narezano bučko in solila ter fajn popražila. Potem sem dodala meso, spet solila in fajn popražila, da meso je bilo meso pečeno. Dodala sem še koruzo in fižol ter zalila s paradižnikovo omako. 
Nameravala sem še dodati baziliko in origano, pa takoj nisem, ker sem morala odnesti oprano perilo v sušilca, nato pa sem pozabla, ker sta že otroka nergala, da sta lačna.
V glavnem, tortilje sem namazala (kisla smetana in gorčica), naložila mesno omako, naribala sir, preložila na pol ... in spekla. Odlično.

ZELENA SOLATA
Kupljena, a po deklaraciji sodeč iz Slovenije, kar pomeni, da je že skoraj domače. Kajne? Kupila pa sem gentile solato. Bila je res slastna. Verjetno zato, ker je že dolgo nisem jedla. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar