četrtek

Dušena vratovina, blitvini polpeti, riž in paradižnikova omaka

Danes:
  • juha
  • dušena vratovina
  • blitvini polpeti
  • paradajzov zos
  • riž
  • zelena solata
DUŠENA VRATOVINA
Kupla sem dva zrezka, ki sem ju doma najprej dobro potolkla, nato pa začinila (sol, olje, malenkost čilija). Ponev sem segrela in v njej popekla zrezka. 
Popečena sem vzela ven in dodala narezano čebulo, da je malo porjavela. Spet sem vrnila zrezka not, zalila z malo vode in pokrila, da se je še kakšne pol urce (ne vem ziher, ker nisem gledala na uro) dušilo. Občano sem dolila še vode. Odlični so bili. Fajn sočni, pa še čebula zraven. Mmmm.

BLITVINI POLPETI
Pa sem se le lotila blitvnih polpetov, seveda iz sveže blitve. Blitvo (z vrta) sem najprej res dobro umila, narezala in pokuhala v slani vodi. Precedila sem jo in jo malo pustila stati.
Ohlajeno sem dobro ožela in dala v skledo. Dodala sem ji ovsene kosmiče (približno dve žlici), ki sem jih že zjutraj namočila v vodi, da so bili fajn mehki. Premešala sem in še dala not začimbe (sol, poper, muškatni orešček), eno jajce in malo drobtin.
Oblikovala sem polpete in jih v ponvi popekla z obeh strani. Meni so bili zelo okusni, moja dva pa sta malo postrani gledala.

PARADAJZOV ZOS
V bistvu gre za omako iz paradižnika. Cele paradižnike (odstranila sem samo tisti zeleni del od peclja) sem dala v vodo in kuhat do mehkega. Kuhane sem dala na sito in jih z žlico pretlačla. Tako mi je ostalo samo gosto paradižnikovo meso, brez lupine in semenja oz. skoraj brez semenja.
Dobljeni omaki sem dodala sol, poper in origano ter malenkost moke za zgostitev. Njami.

RIŽ
Navadni riž sem skuhala bolj zaradi mojih dveh dečkov kot zaradi dodatne priloge. Nisem ga skuhala dosti.

SOLATA
Zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar