nedelja

Kranjska klobasa in ohrovtove krpice

Nedeljsko kosilo:
  • milijonska juha
  • kuhana kranjska klobasa
  • ohrovtove krpice
  • zelena solata
MILIJONSKA JUHA
Kot prvo sem si skuhala zelenjavno jušno osnovo, kar pomeni, da sem v pisker dala peteršilj, zeleno, lovorjev list, čebulo in začimbe in skuhala.
V drugem loncu sem na olivnem olju popražila nasekljano šalotko. Dodala sem na kolobarje narezan korenček in zalila s precejeno jušno osnovo. Ko je bil korenček kuhan, sem v juho zasipala dobro žlico pšeničnega zdroba.

OHROVTOVE KRPICE
Imam domači ohrovt, pa sem opet eno glavo porabila. Zdaj so še dovolj male, da lahko celo ponucam. Ohrovtove liste sem dobro umila in narezala na kocke. V slanem kropu sem jih pokuhala za nekaj minut nato pa odcedila.
Posebej sem skuhala jajčne krpice in jih odcedila. V ponvi sem popražila nasekljano šalotko, dodala ohrovt in testenine ter še malo popražila. Odlično.
Zraven pa sem postregla kuhano klobaso in solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar