ponedeljek

Piščančji koščki v omaki, pire krompir in ohrovtovi polpeti

Domače:
  • juha z jajčko
  • piščančji koščki v smetanovi omaki
  • ohrovtovi polpeti
  • pire krompir
  • dve solati
PIŠČANČJI KOŠČKI V OMAKI
Belo meso sem narezala na kocke in ga solila. V ponvi sem ga na olju popražila z vseh strani. Zalila sem s sladko smetano, dodala malo gorčice in sojine omake ter še pustila malo povreti.
Super je bilo, edino malo preveč slano. 

OHROVTOVI POLPETI
To pa sem za sebe delala, saj sem jih na koncu res sama vse pojedla (nekaj še za večerjo). En ohrovt (z domačega vrta) sem narezala na rezance in jih pokuhala v slani vodi. Odcejene sem pustila, da so se ohladili.
Kuhan ohrovt sem fajn stisnila, da je voda odtekla, nato pa sem dodala pol razžvrkljane jajce, sol in drobtine. Premešala sem, oblikovala polpete in jih popekla v ponvi. Slastno.

PIRE KROMPIR
Za moja dva fanta sem skuhala še krompir. Za ta mlajšega sem pripravila pire brez dodatkov, nama pa sem dodala sladko smetano (morala sem jo porabiti, da ne bi bila hin).

DVE SOLATI
Našla sem še nekaj stročjega fižola (zadnji z mojega vrta), ki sem ga skuhala v slani vodi in potem pripravila v solati. Naredila pa sem še paradižnikovo solato.
Najbolj pa sem vesela, ko sem včeraj prinesla polno košaro domače zelenjave z vrta, da sem jo lahko danes porabila za kosilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar