torek

Piščančji koketi, pečen krompir, popečena bučka in kumarica z jogurtom

Nekaj preprostega:
  • juha
  • koketi
  • pečen krompir
  • popečena bučka
  • kumarica z jogurtom
KOKETI
Piščančje kokete (no ja, dejansko so to medaljoni od PP, ampak meni je ime koketi bolj všeč) sem v ponvi popekla z obeh strani. Oba s sinom jih imava rada, čeprav vem, da niso ravno najbolj zdrava. Ampak vse pa res ne more biti z Drave, kajne? ;)
Zraven pa obvezno kečap in majoneza, fkup zmešana. Tako kot smo to dobili v srednji šoli. Oh, kje je že to.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila in ga narezala na krhlje. Začinila sem ga s soljo in olivnim oljem ter spekla v pečici.

POPEČENA BUČKA
Pol bučke sem obelila in narezala na kolobarje. Le-te sem solila in popekla v ponvi na olivnem olju.

KUMARICA Z JOGURTOM
En murek (za mene je bilo glih dovolj) sem naribala (brez koščic) in solila. Ko je spustil vodo, sem ga še dobro ožela in dala v skledčko. Dodala sem grški jogurt, strt česen in olivno olje, dobro premešala in pustila en čas v hladilniku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar