petek

Pečen pišek, polenta, popečena bučka in tzatziki omaka

Super kosilo:
  • juha z rezanci
  • pol pečenega piščanca
  • polenta
  • popečena bučka
  • tzatziki omaka oz. kumarice z jogurtom
PEČEN PIŠČANEC
Kupila sem domačo friško polovico piščanca, ki sem jo fajn solila na naoljila s sezamovim oljem. V pekač sem dolila še malo jušne osnove in dala pečt. Pekla sem uro in pol, ker je bil kar velik kos piščanca. Vmes sem večkrat zalila z juho, da se meso ni izsušilo. Na koncu sem meso razrezala in ga dala še za malo v pečico. 
Mmm, je bilo dobro. Je pa bilo toliko vsega, da nam je ostalo še za jutri za kosilo.

POLENTA 
Instant polento sem skuhala po navodilu in jo pustila malo stati. Jaz sem si potem prelila še z omako od pečenja in je bila res odlična.

POPEČENA BUČKA
Eno bučko, itad da domačo, sem obelila in narezala na kolobarje. Solila sem in jo popekla v ponvi na olivnem olju. 

TZATZIKI
Tudi iz domače kumare narejeno. Eno veliko sem obelila, odstranla koščice in naribala. Naribano kumaro sem solila in pustila na cedilu, da je voda odtekla, potem pa sem jo še fajn z rokami stisnila, da je večino vode odteklo.
V skledi sem zmešala grški jogurt, olivno olje, strt česen in sol. Dodala sem ožete kumare, premešala in dala v hladilnik za kakšno uro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar