četrtek

Jedilnik, 1. 5. 2014

Živel prvi maj:

  • juha
  • čevapčiči
  • popražen por s papriko
  • paradižnik
  • solata
JUHA

Sem prosila taščo, če še nam odstopi malo juhe. Nisem imela namreč vse sestavin za juho kuhat, ona pa jo je itak skuhala. Naredila je neko mešanico, ne vem točno.
V juho pa smo si dodali še palačinke in drobnjak.

ČEVAPČIČI
Za prvi maj se ponavadi je kaj z žara, zato sem nam pripravila "piknik" v domači kuhinji. 
Čevapčiče sem sicer spekla v ponvi in ne na žaru, a so bili zelo slastni. Na etiketi je pisalo, da so 100 % goveji čevapi. 


PRILOGE
Zraven sem nam pripravila več zelenjavnih prilog, jedli pa smo tudi kruh, da je bilo bolj nasitno kosilo.
Por sem narezala na kolobarje, rdečo papriko pa na kocke. V ponvi sem pogrela olivno olje in na njem popražila najprej papriko, potem sem dodala še por. Začinila sem s soljo in origanom.
Ponovno je sezona Lušta, tak da sem nam kupila nekaj teh paradajzov in jih samo narezala. Nisem jih začinila. Niti s soljo. Sami po sebi so dovolj slastni. Mali je pojedel skoraj tričetrt velikega paradajza. Torej mora res biti dober.
Zraven pa sem nam pripravila še malo zelene solate. Nisem dodala ne redkvic in ne česna, pa je kljub temu šla v slast.
Za povrhu pa še eno pivce in piknik je bil popoln.
Zdaj pa še samo počakama, da se mali zbudi te pa gremo ven; če se le ne bo prej vlilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar