nedelja

Jedilnik, 4. 5. 2014

Danes:
  • paštašuta oz. pasulj z makaroni
  • solata
PASULJ Z MAKARONI
Kako se ta jed pravilno imenuje, ni ravno najbolj pomembna stvar. Vsaj zame. Glavno, da je bila okusna.
Kot prvo sem popražila nasekljano šalotko. Dodala sem fižol, ki sem ga prej namakala. Čez čas pa še narezan korenček in kranjsko klobaso. Vmes sem po potrebi dolivala z vodo, začinila (sol, rdeča paprika, timijan; proti koncu še zelena, majaron, poper) in mešala. Proti koncu sem naredila podmet z Gustinom. V pasulju sem skuhala tudi hrenovko za mojega malega.
Makarone sem skuhala posebej, jih odcedila, kasneje pa sem jih vmešala v pasulj. Res je bilo slastno.

SOLATA
Zraven sem pripravila polno skledo solate (zimske in rukole), pa še dve redkvici sem našla.

2 komentarja:

  1. bere se zelo dobro. Jutri probam, bi najraje kar takoj. Grem namočit fižol. Lepo bodi. Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca. Me veseli, da si dobila idejo za jutrišnje kosilo.

      Lp, Ana

      Izbriši