nedelja

Jedilnik, 11. 5. 2014

Čist simpl:
  • brokolijeva juha
  • poli klobasa v solati
BROKOLIJEVA JUHA
Naredila sem jo na enak način kot pred par dnevi. Posebej sem si skuhala malo argovice, v drugem piskru pa sem najprej popražila šalotko, potem pa še brokoli. Zalila sem s pripravljeno jušno osnovo in skuhala. Nato sem spasirala, zalila z malo mleka in dodala še žličko kisle smetane. Za na piko na i pa sem dodala še malo bazilike. 
Nekateri so si v juho dodali še zlate kroglice, jaz pa sem jo jedla brez kroglic. Mnjami.

POLI KLOBASA V SOLATI
Kasneje gremo na piknik, zato sem nam pripravila čisto enostavno kosilo. Narezala sem dva paradajza, eno šalotko in nekaj klobase. Vse skupaj sem začinila s soljo, bučnim oljem, malenkost balzamičnega kisa in vodo. Zraven smo jedli kruh. Odlično, še posebej, ko si tak fajn kruh not namakaš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar