nedelja

Jedilnik, 25. 5. 2014

Ponovno za štedilnikom:
  • juha
  • mesno-zelenjavna lazanja
  • solata
JUHA
Dala sem kuhat govejo rebro, da je nastala fajna juha. Precejeni sem dodala razžvrkljano jajco in pustila, da se je zakrknila, nato pa sem servirala. Mmm, je pasala.

MESNO-ZELENJAVNA LAZANJA
Že dolgo se nisem lotila te jedi, danes pa sem dobila voljo jo pripravit. Sicer nisem bila tak pridna, da bi pripravila domače testo, ki bi ziher bilo boljše, a je vseeno bilo dobro.
Najprej sem pripravila nadev. Popražila sem šalotko, dodala sem mešano mleto meso in začinila s soljo, poprom in svežim peteršiljem. 
Posebej sem skuhala na kocke narezan korenček. Mlado špinačo (domačo) sem dobro umila in liste narezala na manjše kose. Iz pločevinke sem vzela nekaj graha in koruze. Vso zelenjavo sem dodala mesu in še malo popražila. Zalila sem pa še s paradižnikovim pirejem. Ampak ne preveč, da ne bi preveč tekoče bilo. Začinila sem še z origanom in baziliko.
Pekač sem najprej namastila z maslom, na dno sem položila dva liste testa in ju premazala s smetano za kuhanje. Čez sem podevala nadev in spet testo. To sem večkrat ponovila, da so nastale plasti. Pripravljeno lazanjo sem dala v ogreto pečico. Proti koncu pečenja (dobrih 20 min na 200 stopinjah) sem dodala še nariban sir, okoli lazanje pa sem vlila še preostali paradižnikov pire. Dobra lazanja je bila, samo testo je bilo še malo pretrdo. Morala bi še bolj namazati s smetano.

SOLATA
Malo zelene solate in malo špinače.

Ni komentarjev:

Objavite komentar