sreda

Jedilnik, 28. 5. 2014

Bolj preprosto kosilo:
  • koruzna juha
  • špageti s tunino omako
  • kumarična solata
KORUZNA JUHA
Tokrat sem se malo bolj posvetila juha, zato sem prelistala mojo kuharsko knjigo in našla ta zanimiv recept.
Tri rezine slanine sem narezala na trake. V loncu sem raztopila malenkost masla in na tem popražila slanino. Potem sem jo vzela ven, v lonec pa sem vsipala nasekljano čebulo in popražila. Le-temu sem dodala na kocke narezan krompir. Malo sem še popražila, nato pa sem zalila z mesno jušno osnovo. Kuhala sem tako dolgo, da je postal krompir mehak. Potem sem dodala koruzo s pločevnike in mleko. Tokrat ni več smelo zavreti. Servirala sem in dodala še popraženo slanino. 
Juha je bila zelo okusna, vendar bi se morala koruza malo pokuhati, preden sem dodala mleko. Je malo preveč hrustala. 

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Izbrala sem tole preprosto jed, ki je gotova v desetih minutah. Skuhala sem špagete in pripravila omako. V ponvi sem najprej popražila čebulo, dodala sem česen in tuno s konzerve. Malo sem popražila, potem pa dodala kečap. Zalila sem z malenkost vode, v kateri so se kuhali špageti. Začinila sem še z origanom in baziliko. Kuhane špagete sem vmešala v omako in servirala.
Saj so bili dobri, a že tako dolgo jih nisem pripravljala s kečapom, da mi okus po njem ni bil pretirano všeč.

KUMARIČNA SOLATA
Za spremembo sem kupila kumarico, jo obelila in naribala. Začinila sem s česnom, soljo, poprom, bučnim oljem in kisom. Standard.

2 komentarja:

  1. tale juha se ti pa ni ravno posrečila, a ne? Vsaj videti ni prav nič apetitlih.
    Ampak, vse ostalo kar kuhaš je pa super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravzaprav je bila juha okusna, edino koruza bi se morala malo pokuhati, da ne bi tak hrustala (kot sem že zgoraj napisala).
      V tem primeru videz vara. ;)

      Izbriši