sreda

Jedilnik, 30. 4. 2014

Zadnji aprilski dan:
  • porova juha
  • rezanci z rakci in zelenjavo
  • solata
POROVA JUHA
Pol pora (bolj zeleni del) sem narezala na debelejše kolobarje. Dva manjša krompirja sem obelila in narezala na kocke. V piskru sem segrela maslo in olivno olje ter na tem popražila zelenjavo. Zalila sem z vodo in pustila počasi vreti. Začinila sem samo s soljo. Kuhano sem zmiksala s paličnim mešalnikom in dolila malo mleka ter poprala. Sicer je spet fajn gosta bila, ampak je pa bila zelo okusna.

REZANCI Z RAKCI IN ZELENJAVO
Najprej sem skuhala rezance, ki sem jih odcedila in pustila, da so se ohladili. V vmesnem času sem pripravila rakce in zelenjavo. 
Odtaljene rakce sem umila in s papirnato brisačo dobro popivnala. V ponvi sem jih na sezamovem olju popražila ter začinila s nasekljanim ingverjem in česnom. Malo sem še začinila s sojino omako in ostrigino omako.
Za zelenjavo sem uporabila pol bučke, četrt rdeče paprike, por (beli del) in eno mlado čebulo. V ponvi sem (spet na sezamovem) olju na hitro popražila zelenjavo in jo začinila s sojino in ostrigino omako. V to sem vmešala rezance, ki sem jih natrgala na manjše dele. Dosipala sem še rakce, premešala in servirala.
Ko je moj videl kaj kuham, je takoj dejal naj bolj malo ostrigine omaki dam, ker mu ni preveč všeč. Res sem je čim manj dala in je bilo ravno prav. Nazadnje sem je namreč preveč dala in je samo okus po ostrigini omaki prevladoval. Danes pa smo zmazali vse in moj je takoj pohvalil, kak je dobro. Mali pa se tudi ni nazaj držal, ko je jedel. :)

SOLATA
Domača, malo zimske in malo rukole. Pa še dve redkvici sem našla dovolj veliki. Pojedla sva (mali je noče jesti) polno skledo. Mnjami.


Danes pa prilagam še eno pesem, ki sicer ni najbolj znana ali popularna, ampak odraža trenutno mladino s selfiji in objavljanjem le-teh na družbenih omrežjih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar