ponedeljek

Jedilnik, 19. 5. 2014

Malo tega, malo onega:

  • juha
  • meso
  • pečen krompir
  • glazirane redkvice
  • solata
JUHA

Včeraj smo bili na obhajilu in ker je seveda dosti hrane ostalo, smo nekaj dobili za domov, in sicer juho ter meso. Juho sem pogrela in dodala domači drobnjak.

MESO
No, saj sem že zgoraj napisala od kod je meso. Imela pa sem pohano piščančje meso. Okusno je bilo pripravljeno.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem narezala na krhlje (obeljenega) in ga dala v pekač. Posolila sem ga in prelila z belim oljem. Pekla sem ga tričetrt ure na 200 stopinjah. Odlično.

GLAZIRANE REDKVICE
Zadnjič sem videla ta recept in sem se odločla sprobati. Na vrtu sem imela že ogromno velikih (nekatere so bile celo lesene, da sem jih morala stran vreči) redkvic. Le-te sem umila in po potrebi obelila in narezala na manjše kose.
V loncu sem na maslo dala rjavi sladkor, malenkost kisa in sol. V to sem dala redkvice in malo premešala. Po par minutkah sem zalila z vodo in kuhala približno 15 minut.
Prva mi ni bila najbolj všeč (po okusu mislim), druga je že bila kolko-tolko, proti koncu pa sem že prišla na žmah. Tak da bi rekla, da so dobre, samo navaditi se je treba na okus.

SOLATA
Eno zeleno solato sem pripravila, pa še en paradižnik sem narezala in ga samo solila. 

1 komentar: