sobota

Jedilnik, 31. 5. 2014

Tokrat:
  • gobova juha
  • puranji kosi v smetanovi omaki
  • ocvrti njoki
  • rdeča pesa
GOBOVA JUHA
Tu pa tam se mi tak zalušta gobova juha in občasno jo tudi skuham. Najprej sem na mešanici masla in olivnega olja popražila nasekljano čebulo in por. Dodala sem zmrznjene gobe in zalila z govejo jušno osnovo (z jušno kocko, ker sem jo morala porabiti). Za še boljši okus pa sem dodala peteršilj, timijan, en strok česna in en lovorjev list (peteršilj, česen in lovor sem na koncu odstranila). 
Proti koncu sem dodala še malo Gustina, da se je juha zgostila. Ko sem servirala, pa sem okrasila s svežim peteršiljem in kislo smetano.

PURANJI KOSI V SMETANOVI OMAKI
En večji puranji zrezek sem razrezala na manjše koce. V ponvi sem segrela sezamovo olje in na njem popražila meso. Le-tega sem potem vzela ven in v ponvi popražila narezan por. Zalila sem s smetano za kuhanje pa še z vodo. Od začimb sem uporabila samo sol. 

OCVRTI NJOKI
Segrela sem olje in v njem ocvrla že pripravljene (kupljene) njoke. Potem sem jih dala na papirnato brisačo, da je malo maščobe vpilo.

RDEČA PESA
Po dolgem času se mi zaluštalo rdeče pese, pa sem nam jo servirala namesto solate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar