četrtek

Jedilnik, 8. 5. 2014

Nekaj novega:
  • brokolijeva juha
  • zeljni zavitek
  • pomfri
  • paradižnik
BROKOLIJEVA JUHA
Zaluštalo se mi je malo drugačne juhe, zato sem kupila eno glavo brokolija. Nekaj cvetov sem odrezala in jih umila. V loncu sem najprej popražila šalotko na maslu in olivnem olju. Dodala sem brokoli in zalila z jušno osnovo (argovico - kar pomeni, da sem dala kuhat nekaj jušne zelenjave, začimb in s par kapljic olja).
Kuhano juho sem zmiksala s paličnim mešalnikom; dolila sem še mleko in dodala žličko kisle smetane. Dobro sem premešala in servirala. Res mi je bila všeč, ker nisem naredila pregoste. Tak, da smo jedli juho in ne brokolijevega pireja.

ZELJNI ZAVITEK
Ta recept sem slučajno zadnjič v enih cajtnigah vidla, pa sem se odločla sprobati. Kot prvo sem pripravila nadev iz mletega mesa (v originalu je meso iz pečenice, a je lahko tudi mleto meso okej) in kislega zelja.
Torej, najprej sem v ponvi popekla nasekljano šalotko, česen in narezano slanino. Dodala sem meso in začinila (sol, poper, majaron in lovorjev list). V vmesnem času sem zelje malo pokuhala in ga odcedila. Ko je meso bilo že skoraj pečeno, sem dodala še zelje in ponovno malo popražila. Zalila sem z jušno osnovo in tako dolgo kuhala/pražila, da je juha izhlapela.
Potem sem pripravila listnato testo; jaz kupim tistega Šparovega že razvaljanega na peki papirju, da sem ga samo razgrnila. Dala sem ga na pekač in po celem razporedila pripravljen nadev. 
Potem je sledilo zavijanje v rulado, a tu je nastopil problem. Nadev je bil namreč tako vroč, da se je testo prijelo na peki papir in sem morala zelo previdno delati, da nisem vsega potrgala. Očitno bi morala pustiti nadev stati, da se malo ohladi.
Pripravljeno rulado sem namazala z razžvrkljano jajčko in dala v ogreto pečico na 200 stopinj. Pekla sem pol ure. Rulado sem predala na veliko desko za rezanje in jo tako rezala na večje kose. Meni je bila rulada zelo všeč, mogoče bi lahko še malo več mesa bilo. 

POMFRI
Sicer pomfri glih ni najboljša priloga, bi verjetno bolj krompir v kosih zraven pasal. Ampak meni se je po dolgem času pomfri zluštal, ta pa sem ga pač pripravila.
Krompir sem obelila in narezala na dolge palčke (pač kot mora biti) in ga ocvrla v olju. Dala sem ga na papir, da se je malo maščoba vpila.

PARADIŽNIK
Danes mi spet ni bilo za zeleno solato, zato sem kupila paradižnik, da smo ga jedli zraven. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar