ponedeljek

Jedilnik, 5. 5. 2014

Tokrat:
  • juha
  • rižota
  • solata
JUHA
Skuhala sem spet juho iz sv. kosti. Zasipali smo si jo z zlatimi kroglicami in z domačim drobnjakom. 

RIŽOTA
Po res dolgem času sem se odločila spet rižoto pripravit. V skrinji sem namreč imela en štikl sv. mesa, ki je bil kot nalašč za to. 
Najprej sem na hitrco popražila nasekljano šalotko in por. Kos mesa sem narezala na manjše kocke, ki sem jih tudi popražila. Začinila sem s soljo in lovorjevim listom. Meso sem potem z vodo zalivala in dušila do mehkega. Na koncu sem v omako dodala še malenkost kečapa.
Riž sem skuhala posebej in mu na koncu primešala še košček masla. Vmešala sem ga v pripravljeno omako in pustila stati (ker moj ni prišel takoj iz službe). 
Sicer je riža bilo bolj malo, a ravno dovolj za nas tri.

SOLATA
Spet ena mešanica solat z mojega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar