ponedeljek

Jedilnik, 12. 5. 2014

Nič posebnega:
  • juha
  • popečen puranji file
  • kuhano kislo zelje
  • krompir v oblicah
JUHA
Naredla sem čisto enostavno argovico, kar pomeni, da sem skuhala jušno zelenjavo, začinila pa sem z malo zaseke. Tak, da je imelo žmah po svinji. ;)
Že spet smo jo jedli z zlatimi kroglicami, ker še se vedno nisem lotila rezancev. Vem, da samo odlašam, a nekako se še nisem opogumila. 

POPEČEN PURANJI FILE
Po vseh teh piknikih, ki sem jih v teh par dneh dala skozi, imam mesa že vrh glave, ampak moja moška pa brez ne moreta. Zato sem kupila malo puranjega mesa in ga za njiju malo popekla na olivcu. Saj sem par koščkov tudi jaz snedla, a to je bilo res malenkost.

KUHANO KISLO ZELJE
Zelje sem dala kuhat, začinila sem še ga s poprom in lovorjevim listem. Nič posebnega ni bilo. 

KROMPIR V OBLICAH
Krompir sem obelila in ga narezala na malo večje dele, ki sem jih skuhala v slani vodi. Odcejene sem servirala na krožnik in ker nisem začinila sem nama zraven dala malo kisle smetane. Da je vsaj neki okus bil. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar