ponedeljek

Jedilnik, 26. 5. 2014

Nekaj slastnega:
  • juha
  • pečene bedre
  • pečen krompir
  • leča v omaki
  • solata
JUHA
Včeraj sem dovolj juhe skuhala še za danes. V njej sem skuhala korenček, zasipali pa smo si jo z zlatimi kroglicami.

PEČENE BEDRE & PEČEN KROMPIR
Bedre sem natrla s soljo in jih dala na pekač. Prelila sem jih s par kapljicami olja, pa še malo zaseke sem dala gor (za boljši žmah). 
Mlad krompir (domači), sem nastrugala, umila in osušila. Začinila sem ga s soljo in peteršiljem. Nanj sem dala zaseko in vsipala na pekač k mesu.
Bedre sem pekla eno uro, krompir pa 45 min na 200 stopinjah. Odlično je bilo oboje.

LEČA V OMAKI
Na ovitku zelene leče piše, da je ni potrebno kuhati in predhodno namakati. Iz lastnih izkušenj lahko zatrdim, da to ne drži.
Preden sem pripravila omako, sem dala lečo namakat za približno eno uro (čisto dovolj), nato pa sem jo kuhala približno pol ure v slani vodi. Kuhano sem odcedila.
Nato sem pripravila lečo po sledečem receptu. V ponvi sem najprej na maslu popražila šalotko, dodala sem strt česen in kuhano lečo. Začinila sem s soljo, poprom in svežim peteršiljem. Zalila sem z malo vode. Čez čas sem dodala malo gustina in smetane za kuhanje. Naredila se je omaka, vendar se je do takrat, ko sva šla jest, že popolnoma zgostila.

SOLATA
Zelena solata s koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar