torek

Jedilnik, 27. 5. 2014

Brez juhe:
  • pečena orada
  • pečen krompir
  • grahovo-korenčkova omaka
  • solata
PEČENA ORADA & PEČEN KROMPIR
Ni se mi dalo danes juhe kuhat, pa smo kar z glavno jedjo začeli današnje kosilo. Pripravila pa sem ribo, ker je že zdaj en cajt nisem. V trgovini sem jih prosila, da so mi oradi očistili, da nisem rabla sama tega delat. Edino glave sem jim stran porezala, pa še malo umila.
Oradi sem dobro osušila in začinila s soljo. V trebuh sem nadevala rožmarin in rezine limete. Prelila sem z olivnim oljem. 
Zraven sem dala pečt še mladi krompir. Začinila sem ga s soljo, rožmarinom in peteršiljem. Namesto olja, sem gor nadevala malo zaseke. 
Oboje sem pekla 45 min na 200 stopinj. Oboje je bilo slastno.

GRAHOVO-KORENČKOVA OMAKA
En korenčke sem narezala na kocke in jih skuhala v slani vodi. Grah s pločevinke sem odcedila in malo splahnila z vodo.
V ponvi sem na maslu popražila šalotko, dodala sem zelenjavo in začinila (sol, poper, rdeča paprika). Čez čas sem pripravila smetano za kuhanje s še malo rdeče paprike in vode. Mešanico sem vlila v ponev in še malo popražila. Odlično.

SOLATA
Ledenka, vendar kupljena. Se je prav poznala razlika v primerjavi z včerajšnjo, ki je bila domača. Dodala sem še koruzo, da je bila malo boljša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar