četrtek

Jedilnik, 15. 5. 2014

Tokrat brez slikc:
  • cvetačno-brokolijeva juha
  • piščančje bedrce v grahovi omaki
  • ohrovtove krpice
  • solata
JUHA
Brokoli in cvetačo (vsakega samo malo) sem skuhala v jušni osnovi. Potem sem zmiksala in dolila malenkost mleka, ter dodala žličko kisle smetane. 

PIŠČANČJE BEDRE V GRAHOVI OMAKI
Kuhala sem samo za naju z malim, pa sem nama pripravila samo dve bedrci (nekaj še je mali pustil za večerjo). Meso sem najprej posolila, potem pa sem ga v ponvi popražila. Ker nisva imela dosti časa, sem potem meso dol s kosti zrezala in potem po koščkih popekla, da je bilo hitreje gotovo.
Popečeno meso sem vzela iz ponve in v njej popražila nasekljano šalotko. Dodala sem grah s pločevinke (približno polovičko) in zalila s sladko smetano. Začinila sem s peteršiljem in mleto rdečo papriko. Meso sem vrnila v omako, da se je navleklo okusa. 
Škoda, da nisem mogla fotkati, ker je res dobro zgledalo. Okusno pa je tudi bilo.

OHROVTOVE KRPICE
Posebej sem skuhala jajčne krpice. Ohrovt pa sem narezala na kocke in ga popražila na zaseki. Začinila sem s soljo, vegeto in malenkost sladkorja. Dodala sem kuhane testenine in še malo popražila.

SOLATA
Malo zelene solate z redkvico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar