sreda

Jedilnik, 19. 1. 2014

Danes:
  • goveja juha
  • tunini polpeti
  • pečen krompir
  • solata
GOVEJA JUHA
Eno kost sem dala kuhat, pa korenček in preostale sestavine. Zasipala pa sem z rezanci.

TUNINI POLPETI
Tri male tunine konzerve sem odcedila in tuno presipala v plastično posodo. Dodala sem narezano čebulo (en mali del, ne cele), nasekljan peteršilj, sol, poper, eno jajce in drobtine. Iz tega sem oblikovala polpete in jih popekla v vroči ponvi. 
Ponve nisem naoljila, ker se je iz polpet veliko olja izcedilo med samim pečenjem. Tak da ni skrbi, da bi se kaj prijelo.
Pa malo sem okrasila s češnjevim paradižnikom. Nič special, ampak je pa simpatično.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila in narezala ter solila in dodala zaseko. Pekla sem skoraj tričetrt ure na 200 stopinjah. 
Mogoče sem malo preveč zaseke gor dala in je malo preveč mastno bilo za moj okus. Drugič manj.

SOLATA
Zelena solata z bučnim oljem in česnom. Jutri pa moram nekaj drugega pogruntati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar