torek

Jedilnik, 11. 2. 2013

Danes:
  • juha
  • piščančji žur
  • maslen krompir
  • solata
JUHA
Ja, včerajšnja z današnjim korenčkom in domačimi rezanci in z drobnjakom. Nič posebnega.

PIŠČANČJI ŽUR
Recimo da je to ena varianta na ta recept. Piščančje prsi sem narezala v zrezke in jih potolkla ter posolila. V ponvi sem jih popekla na olivnem olju. Na vsak zrezek sem dala rezino pršuta in naribala preko sir ter dala še za par minutk v pečico, da se je sir raztopil. Sicer sem imela malo predologo v pečici in je bil sir preveč zapečen, a kljub temu je bilo odlično.

MASLEN KROMPIR
Obeljen in na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in ga zmešala z maslom in nasekljanim peteršiljem. Sicer sem ga naredila dosti preveč.

SOLATA
Tašča mi je dala solato, ker je nisem imela. Imela pa je nekaj zelene in nekaj endivije, tak da je nastal en mix.

Ni komentarjev:

Objavite komentar