nedelja

Jedilnik, 23. 2. 2014

Slastno kosilo:
  • goveja župca
  • puranji zrezek v jurčkovi omaki
  • maslen krompir
  • popražen por
  • solata
JUHA
Skuhala sem eno govejo kost, pa korenček, zeleno, por, čebulo in ostale začimbe. Nastala je ena fina juha, ki sem jo precedila in zasipala z rezanci.

PURANJI ZREZEK V JURČKOVI OMAKI
Mesarju sem sicer rekla, naj mi da tri zrezke, a dejansko sem pripravila samo dva. Kot ponavadi mi je dal zelo ogromne. En je tako romal v skrinjo za kdaj drugič.
Zrezka sem najprej dobro potolkla in solila. V ponvi sem ju popekla na olivnem olju. Pečena sem dala na krožnik in pripravila omako.
Zluštali so se mi jurčki, pojma nimam od kod ta ideja, a danes sem jih htela jest. Seveda se zmrznjeni celo dajo dobiti in sva jih kupila kljub temu, da je cena kar konkretna. Ampak od teh 10 evrov pa nas vrag tudi ne bo vzel.
V ponvo (iz katere sem prej vzela meso) sem najprej popražila malo čebule in pora ter dodala nekaj zmrznjenih gob. Odtaljene sem solila in jih potrosila s sveže nasekljanim peteršiljem. Pražila sem jih, da so postale fajn mehke, zatem pa sem jih zalila s sladko smetano in dodala še malo žličko kisle smetane. Dobro sem premešala in ko je malo prevrelo, sem dala zrezka na omako.
Ko sem servirala, sem najprej dala na krožnik meso (logično), preko gobice in potem sem prelila še s smetanovo omako. Slastno. Za krožnik polizat dobro.

MASLEN KROMPIR
Krompir narezan na kose sem skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in dodala žličko masla in svež peteršilj. Dobro sem premešala. 

POPRAŽEN POR
En kos pora sem narezala na malo debelejše kolobarje. V ponvici sem raztopila oz. segrela malo masla in sezamovega olja. Na tem sem na hitro popražila por. Začinila sem ga s soljo. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata (gentile) s česnom in bučnim oljem. Takšna, kot jo imamo najraje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar