četrtek

Jedilnik, 6. 2. 2014

Danes:
  • zelenjavna juha
  • tortilja po mehiško
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Najprej sem si skuhala jušno osnovo iz sv. kosti. Potem sem nekaj juhe precedila in v to dala narezano zelenjavo (korenček, koromač, brstični ohrovt, por in brokoli). Seveda nisem dala vse zelenjave hkrati. Po potrebi sem še začinila.

TORTILJA PO MEHIŠKO
Danes sem pripravila najino omiljeno kosilo. Včasih pa se je treba razvajati. 
Kot prvo sem si pripravila zelenjavo. Narezala sem por in papriko (rumeno, rdečo in zeleno); iz konzerve sem vsipala grah, koruzo in fižol. Pelate sem narezala na manjše kose.
V ponvi sem na olju popražila por in dodala mleto meso. Začinila sem ga s soljo in poprom. Popraženemu mesu sem dodala papriko in čez nekaj minutk še preostalo zelenjavo. Dodala sem tudi pelate in začinila še z baziliko in origanom. 
Nekaj nadeva sem dala na stran za mojega sina in mu zraven pripravila riž, tako da je on jedel rižoto. Nama pa sem v nadev dodala še suh čili.
Tortilje sem vsako posebej namazala z mešanico kisle smetane in gorčice, na eno polovico sem dala nekaj nadeva, preko naribala sir in prepognila. 
Vse štiri tortilje sem po zunanjem robu še enkrat namazala, podevala preko nadev in preko vsega naribala sir. Pekla sem 15 minut na 200 stopinjah. Slastno.

SOLATA
Tokrat kumarična solata, ker sem se zelene že malo navolila. Dodala sem česen, začinila pa sem jo z bučnim oljem, vodo, kisom, soljo in poprom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar