sreda

Jedilnik, 26. 2. 2014

Danes:
  • goveja juha
  • tenstani sv. zrezki
  • široki rezanci z brokolijem
  • regrat
JUHA
Spet sem skuhala eno govejo kost, da smo dobili dobro juho. Zasipala pa sem jo z rezanci. Domačimi, seveda.

TENSTANI SV. ZREZKI
Tri manjše zrezke - plečka, sem potolkla. V ponvi sem popražila čebulo in dodala zrezke, ki sem jih posolila. Malo sem popekla z obeh strani, nato pa sem jih začela tenstati (dušiti). Malo sem jih zalivala z vodo, pa pokrite sem jih imela. V glavnem, to sem delala tako dolgo, dokler niso bili mehki. 

ŠIROKI REZANCI Z BROKOLIJEM
Brokoli sem natrgala na manjše cvetove, ki sem jih na hitro pokuhala v slani vodi. Tisti omaki od mesa, sem dodala pokuhan brokoli in zalila s sladko smetano. Malo sem še popražila.
Rezance sem skuhala po navodilu in jih odcedila. Kuhane sem potem dala v smetanovo omako in premešala. Zraven sem dodala še zrezke, da so se malo smetane oz. omake navlekli. Odlično.

REGRAT
Zdaj je sezona, te pa je treba izkoristiti zastonj solato. Nabrala pa sem ga kar okoli hiše, taki lepi mladi je rastel. Nekaj sem nama naredila danes, nekaj pa bo za jutri.
Dodala sem še trdo kuhano jajce, samo polovičko, ker je preostalo pojedel moj sin. Začinila pa sem z bučnim oljem. Kot ponavadi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar