torek

Jedilnik, 4. 2. 2014

Danes:
  • juha
  • podvarak
  • ajdova kaša
JUHA
V bistvu sem pokuhala rebra in od tega sem si nekaj vode zlila v manjši pisker, dodala zelenjavo in začimbe ter pokuhala. Na koncu pa sem zasipala z ribano kašo.

PODVARAK
Podvarak sem pripravila, ker sem hotela porabiti kislo zelje. Zelje sem malo umila in ga odcedila. Keramični pekač sem namazala z zaseko in dala not zelje. Pol čebule sem narezala in potrosila po vrhu. Rebra sem malo pokuhala v slano-poprani vodi in jih dala na vrh zelje. Čisto na vrh pa še žlico zaseke. 
To sem dala v pečico ogreto na 200 stopinj. Pekla sem dobro uro. Vmes sem zelje malo premešala in rebra obrnila. Polivala pa sem z vodo, v keri so se pokuhala rebra, dodala pa sem ji žličko Gustina. Jed je odlična.

AJDOVA KAŠA
Najprej sem nameravala kašo pokuhati in jo vmešati v zelje, a sem si premislila in sem jo samo skuhala in dodala kot prilogo. Mislim, da bi krompir v kosih dosti boljše pasal zraven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar