sobota

Jedilnik, 15. 2. 2104

Lep pomladanski dan:
  • pečena rebra
  • pire krompir
  • kremna špinača
PEČENA REBRA
Rebra sem kupila pri našem mesarju. Ima dobra, a za moj okus so malo preslana. Vsaj zunanji del mesa.

PIRE KROMPIR
Čisto preprosto za pripraviti. Kuhanemu krompirju sem dodala maslo, mleko in kislo smetano in pretlačla.

KREMNA ŠPINAČA
V Hoferju so celo imeli svežo špinačo in sem kupila en zavoj. Sicer kvaliteta ni bila najboljša, a vseeno je bila jed odlična. Špinačo sem najprej dobro umila in prebrala, da so mi res samo lepi listi ostali.
V piskru sem segrela malenkost olivnega olja in malenkost masla ter dodala žličko Gustina. V to sem zmešala še strt česen in dodala špinačo. Zalila sem z mešanico mleka in vode. Kuhano sem začinila s soljo, poprom in muškatnim oreščkom. Za na konec pa sem dodala še žličko kisle smetane.

Ni komentarjev:

Objavite komentar