petek

Jedilnik, 14. 2. 2014

Valentinovo kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pregrešni melancan
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala eno kost, pa veliko korenčka, peteršilj, gomolj zelene in začimbe. Na koncu sem precedila in zasipala z mojimi rezanci.

PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem začinila (sol, rožmarin in olivno olje) ter pekla tri četrt ure. Slastno.

PREGREŠNI MELANCAN
En melancan sem obelila in narezala na tanjše rezine, ki sem jih solila in pustila malo stati. Čez čas sem jih najprej obrisala, potem pa v ponvi na olivnem olju popekla.
Zmešala sem skuto, kislo smetano, peteršilj, drobnjak in suh čili ter s tem napolnila rezine popečene melancane. Zvila sem jih in dala na pekač ter preko naribala sir. Tudi to sem dala pečt za 15 minut.

SOLATA
Tokrat sem kupila eno kumarico in naredila kumarično solato. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar