četrtek

Jedilnik, 20. 2. 2014

Danes:
  • juha
  • pohani šnicl
  • žemeljšak oz. kruhov narastek
  • fižolova solata
JUHA
Malo sem si včeraj pustila osnove, danes sem skuhala še korenček in jo zasipala z ribano kašo.

POHANI ŠNICL
Imela sem domačo šnito, ki sem jo odtalila in potem narezala na zrezke. Le-te sem potolkla in solila ter spanirala (moka, jajce, drobtine). Ocvrla sem jih v vročem olju. 
Bili so prfektno pripravljeni; sicer pa je šnita itak the best za cvrenje. Ampak seveda je bilo preveč, tak smo še večerjo lepo imeli.

ŽEMELJŠAK
No, sicer ni bilo nobene žemlje not, a jaz kljub temu uporabljam to ime. Včerajšnji kruh sem narezala na kocke (imela sem enega s semeni in belega). Ponev sem namazala z zaseko in vanjo dala kruhove kocke. Tri jajca sem razžvrkljala in dodala kislo smetano, nasekljan peteršilj in sol. To sem prelila čez kruh in dobro premešala. 
Pečt sem dala v ogreto pečico, in sicer za dobrih 20 minut. Na koncu sem še malo sira čez naribala.

SOLATA
Sem si rekla, zakaj pa ne bi enkrat fižolove solate jedli. In sem jo pripravila. Fižol sem dala zjutraj namakat. Po štirih urah, pa sem jo dala kuhat in je bilo v eni uri že kuhano. Nekam hitro se mi je zdelo. 
Ohlajen fižol sem vsipala v skledo in dodala narezano čebulo. Začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, vodo, soljo in poprom. Mnjami. 
PS: Tudi solata je ostala za večerjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar