ponedeljek

Jedilnik, 10. 2. 2014

It's Monday:
  • juha
  • kuhana kranjska klobasa
  • pražen krompir
  • namesto solate...
JUHA
Skuhala sem friško juho s svinjske kosti in pač vse potrebnih dodatkov. Precedila sem; v juho pa smo dali zlate kroglice. Pa še drobnjak sem not vrgla.

KUHANA KRANJSKA KLOBASA
Jah nič, en par in pol sem skuhala. Pa še je vseeno nekaj malega ostalo za večerjo. Ni nam šlo, čeprav je bila zelo dobra.

PRAŽEN KROMPIR
Kuhan celi krompir sem obelila in narezala na rezine. Na zaseki sem popražila malo čebule, dodala en strt česen in narezan krompir. Solila sem in premešala in malo potlačla. Zalila sem še z malo jušne osnove in popražila.

NAMESTO SOLATE...
sma zraven jedla rdečo peso in vloženo pečeno papriko. Temu bi se lahko reklo, čiščenje hladilnika.

Ni komentarjev:

Objavite komentar