torek

Jedilnik, 25. 2. 2014

Danes:
  • gobova juha
  • piščančji koketi
  • solata
GOBOVA JUHA
Za osnovo sem vzela ta recept, ki pa sem ga malo priredila. En del pora sem nasekljala in ga popražila na olivnem olju. Dodala sem na kocke narezan korenček, malenkost koromača, dva krompirja in zmrznjene jurčke. Na hitro sem popražila, potem pa zalila z govejo jušno osnovo. Dodatno sem še solila in poprala ter potrosila s peteršiljem. Kuhani juhi sem dodala še žličko kisle smetane.
Juha je bila super okusna, a kaj ko sem dala not preveč zelenjave, zato gobice niso prišle do izraza. Zdaj bom pač vsaj vedla za drugič.

PIŠČANČJI KOKETI IN SOLATA
Ker pač brez mesa pri nas ne gre, sem zraven pripravila še piščančje kokete oz. nuggets (nagece;). V ponvi sem jih počasi popekla z obeh strani. Zraven sva jedla črni kruh. 
Pripravila pa sem tudi zeleno solato s česnom in bučnim oljem.

2 komentarja:

  1. Hmmm, tokrat pa eno takšno "študentsko" kosilo??? Kako to!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Včasih se mi ne da ustvarjati. Te pa pač nekaj na hitrco pripravim.

      Izbriši