nedelja

Jedilnik, 2. 2. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečeno piščančje meso
  • pire krompir z blitvo
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala eno kost in pač različno jušno zelenjavo in začimbe. Kuhano sem precedila in zasipala z mojimi rezanci.

PEČENO PIŠČANČJE MESO
Eh, tega pa nisem jaz pekla. Sestra mi je dala, ko smo bili pri njej na praznovanju roj. dne. Zelo dobro je spekla.


PIRE KROMPIR Z BLITVO
Krompir sem obelila in ga narezala na kocke. Dala sem ga kuhat v slani vodi. Proti koncu sem dodala narezano blitvo, da se je vse skupaj skuhalo. Kuhano sem odcedila in dodala žličko kisle smetane ter vse dobro pretlačila. Zelo okusno.

SOLATA
Imela sem še malo zelene solate, tako da sem to pripravila. Pa še nekaj francoske solate mi je dala sestra, tak da sem jaz še to pojedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar