sobota

Jedilnik, 8. 2. 2014

Na dan kulture:
  • porovo-krompirjeva juha
  • piščančji kosi z zelenjavo
  • pečen krompir
  • solata
JUHA
Tokrat sem skuhala zelenjavno juho in je bila res dobra. Por (beli del) in en krompir sem narezala na kolobarje oz. kocke. V loncu sem na maslu in olivnem olju na hitro popražila zelenjavo in jo zalila z vodo. Začinila pa sem samo s soljo.
Ko je bilo kuhano, sem s paličnim mešalnikom zmiksala, dolila malo mleka in še začinila (sol, poper). Odlično.

PIŠČANČJI KOSI Z ZELENJAVO
Pol piščančjega fileja sem narezala na koščke in jih v ponvi na olivnem olju popražila. Potem sem jih dala ven, v ponvi pa sem na hitro popražila narezan por. Dodala sem še malo fižole in graha s pločevinke. Zmešala sem kislo smetano z malo vode in vlila k zelenjavi. Premešala sem in vrnila meso not, da se je navzelo okusa. Nisem hotela imeti omake, ampak samo okus po smetani. Slastno.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila in ga narezala na kocke. Solila sem ga, potrosila s svežim peteršiljem in dodala zaseko. Pekla sem 45 minut na 220, kasneje na 200 stopinjah. Glih fajn hrustljav je bil.

SOLATA
Porabila sem rukolo, kateri sem dodala še koruzo in narezano papriko (rumeno, rdečo in zeleno) ter malo narezanega sira. Začinila sem z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. 

4 komentarji: