petek

Jedilnik, 7. 2. 2014

Včeraj mehiško, danes kitajsko:
  • juha
  • rezanci z rakci
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem si pustila včeraj, danes sem skuhala korenček in zakuhala ribano kašo. Pa še malo drobnjaka sem dodala.

REZANCI Z RAKCI
Tole jed sem zadnjič enkrat prvič delala in nam je bila zelo všeč. Takrat so mi tudi ostali še rezanci, ki sem jih danes torej porabila do konca. Le-te sem skuhala v vodi in jih odcedila ter pustila, da so se malo ohladili. Vodi sem dodala malo olja, tak da se niso skup sprijeli.
Rakce sem odtalila (sicer sem se komaj ob poldne to spomnila, zato sem jih dala na topel radiator, da je hitreje šlo) in jih do suhega obrisala. V ponvi sem segrela sezamovo olje in na njem hitro popražila rakce. Že vnajprej sem si sesekljala tri stroke česna in manjši kos ingverja. To sem dodala rakcem in začinila s sojino in ostrigino omako.
Papriko (rdečo, rumeno in rdečo) sem narezala na koščke, en korenček sem na grobo naribala, grah s pločevinke sem odcedila in ga še malo oplaknila, por sem na drobno nasekljala. V ponvi sem na sezamovem olju na hitro popražila vso zelenjavo, nato sem dodala obe omaki (sojina in ostrigina) ter zmanjšala ogenj. Počasi sem dodajala rezance in mešala, da se je vse fajn prepojila. Na koncu pa sem dodala še pripravljene rakce in še enkrat premešala. Oh, je bilo slastno.

SOLATA
Rukola s česnom in bučnim oljem. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar